I made mistakes but life doesn't come with instructions.

© Haha Matildas bild tror jag, tagen från facebook!

TJEEEEEEEEEEEEEEEENA!
Är på gött humör för att mitt internet har börjat fungera igen!! Lyckan. DOCK, så åker jag i väg imorgon, men dessa snygga tjejer, till Malta! Blir borta en vecka och då blir det riktigt klent med uppdatering här, men ni får klara er ändå.
Men än så länge är jag hemma och kan bjuda på lite vardagssnack. Hade en riktigt dålig natt, ville dö, lekte emo osv, men sen när jag gick till bussen på morgonen hade jag ett fett leende på läpparna som ni såg. Att bara tanken på en människa kan göra mig så glad gör mig lycklig. Jag har inte ett sånt jävla dåligt liv egentligen, bara i-landsproblem..
Nu ska jag snart iväg på träning och imorgon åker viiii! Är så lycklig!!!!! PUSS OCH KRAM SKUMBANAN ♥
.
(kanske hörs imorgon för vi åker inte tåg förens 5 så sen kanske det blir någon mobilblogg efter det osv!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0