I'm only responsible for what I say, not for what you understand.

© wishing your life was more interesting.. beautiful pics - weheartit.com

Heej!
Använde två bilder ur min inspirationsmapp till detta inlägg, älskar svartvit och älskar tattoos. Word.
Annars är jag allmänt irriterad, tänk vad ett meningsutbyte, ett samtal kan förändra ditt humör. Gick runt och var bitter för jag blir så himla irriterad på när vuxna som är till för, som jobbar med, att stötta dig gör precis tvärt om. Nog om det, jag ska inte låta en tant med olika size på näsborrarna förstöra en hel dag.
Taggar inför BB ikväll. Äntligen åkte Sipan. Jag höll nästan på att börja lipa igår när han var så jävla dum mot Amandus.. Vilken idiot. Haha låter visst fortfarande bitter. HÖRS IMORGON ISTÄLLET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0