Maybe it's not about the happy ending, maybe it's about the story.

© Musik Direkt 17/3-2012.

HEEEEEEEEEEEEEEJ!
Äntligen fungerar internet! Är stört glad över detta ska ni veta.
Igår kom min chokladboll hem, så himla brun var hon. På kvällen gick vi på Musik Direkt tillsammans med Kajsa och hennes fransyska som är på besök, så jag fick använda min engelska lite.
Idag tog jag en världslång sovmorgon och sen satte jag mig och solade i någon timme ute på balkongen. Tog tag i lite matteplugg och efter det gick jag på en promenad för att låta huvudet tänka fritt. Hämtade mitt Playstation hos moffa och nu har jag precis lagat middag! Jääävlar vad jag har varit duktig idag. Belönar mig själv med att bada och sen chips när mamma kommer hem. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0