Maybe we have to break everything to make something better out of ourselves.

© I just wanted to go home, to a real home.

Hej!
Har haft fullt upp idag, försov mig lite imorse men det ordnade sig. När jag klev in i klassrummet fick jag veta att en gammal bekant har avlidit, vila i frid fina du ♥.
Sen hade jag redovisning och annat skoj som att dunka Fest hos mange i datasalen. Börjar bli standard.. Efter skolan var jag på en lägenhetsvisning, riktigt fin! Sen färgade mamma min "gråa/bajsfärgade/råttfärgade" utväxt.
Nu ska jag försöka sova, första gången på två dygn. Är svintrött men för rädd för att sova.. Lol. Godnatt älskade ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0