The past is a good place to visit, but it's never a good place to stay.

© Blandade bilder från 2009-2010..

Godmorgon!
Blev väckt av att mormor ringde och sa att Eric skulle vara med på teve klockan 10, så jag kollade på han och sen dess har jag legat och kollat på gamla bilder. Har huuuuuuuuuur många som helst som jag absolut inte kan lägga upp här men jag bjuder på några bilder från min "fjortisperiod". SÅ JÄVLA FUL!!!
Ska iväg på träning snart och sen ska jag och mamma ha middag med en kompis och fixa lite i lägenheten. Jag måste även packa.............. Så himla svårt! Men men, see you later! ♥

Kommentarer
sara

haha åhhh fjortis challe.... härliga tider

Tack själv sötkorv, klart vi ska hålla igång det! puss

2012-03-25 @ 22:37:22
URL: http://londonblondin.blogg.se/
Anonym

AHAHHAHAHAHAH! åh fjortis nörd, kommer ihåg när du var sådär..hohoo

2012-03-26 @ 13:03:51
Charlie

Svar: Hahaha åh Sara, har massa bilder på dig också! ;) Så jävla kul!!!!

2012-03-26 @ 16:01:54
URL: http://encheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0