The truth is everyone is going to hurt you. You just gotta find the ones worth suffering for.

© I am living for my self and I create my own rules and ideals.

Hej!
Fick sluta halv elva istället för fyra, klagar inte. Var barnvakt och gosade med en känd rallyförares son, haha ;-) Sedan skjusade vi dom till flyget och åker just nu runt i feta sponsorbilen, så jävla cool jag. Förstår om ni är avundsjuka....
Nu håller jag på att packa det sista osv, har käkat lunch och ska chilla innan vi åker och handlar godis och sen ner till tåget. Kan inte fatta att vi åker. Jag kommer frysa ihjäl för jag har nästan enbart packat shorts i tron om att 15 grader är varmare än vad det egentligen kanske är.. MEN! Det tar jag då. För nu ska jag åka och ha en underbar vecka med massa fina personer, fullständigt skita i skolan och andra problem. Fyfan vad skönt!
Hörs på mobilblogg under tiden jag är i Sverige! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0