Sometimes you have to be your own hero.


© Let's do some magic.

Hej!
Har suttit och spanat på lite vårnyheter eftersom att min kära mamma köpte med sig några modetidningar hem till sin sjuka lilla dotter. Mår dock bättre nu! Tänkte kanske göra något inspirationsinlägg senare i veckan, if you want? Älskar kläder och prylar och har redan hittat massa snyggingar!
Nu har jag precis kollat på Desperate Housewives och ska snart gå och diska sen sova så att jag är pigg imorgon och kan förhoppningsvis gå på skolan. KLEM ♥♥

Kommentarer
sara

jag vill ha inspirationsinlägg!! :D

2012-03-13 @ 23:11:42
URL: http://londonblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0