You're the reason I love losing sleep.

© Två bilder från igår, körde på rött läppsift för fösta gången! Och Linus hittade massa roliga saker!

Hejhej!
Blev en spännande basketmatch som vi tyvärr förlorade med 4 poäng.. Sen åkte jag hem och packade väskan för att möta upp Linn där jag senare sov.
Idag har jag ätit med Kajsa och Isabell och nu har jag hemmamys med mamma och några vänner. Har belönat mig själv med en godispåse, trots att jag för en vecka sen sa att jag inte skulle äta godis då jag åt det av helt fel anledningar.. Men jag ska börja med att skära ner och det har jag verkligen gjort!
Nu är det Melodifestivalen eller Gladiatorerna på gång, HÖRS ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0