I just want to lay on your chest and listen to your heartbeat.

image description
© Suddiga iPhone bilder, suck... Men grattis Ryssland till guldet! Jag firade med bullar xD

Hej!
Blev trots allt inte en sån alltför händelselös dag, åkte iväg och såg 21 jump street, med snygga Channing Tatum! Och att ha en hel biosalong för sig själv är inte heller helt fel, ingen som störde sig på mig osv. Love life!
Sen så borde jag ju ha tagit tag i lite plugg till prov som väntar i veckan men sånt har jag en förmåga att alltid glömma bort. Så jag ska läsa igenom det lite nu och hoppas på det bästa helt enkelt! Godnatt, sov så himla gott ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0