I would like to feel you smell, but you're too far away.

© If it's still in your mind, it's worth taking the risk.

Hej!
Everything is going to be alright, Telia har beställt en ny telefon till mig så den borde komma jättesnart och jag har fått ett nytt simkort som borde börja fungera snart så jag kan ha en gammal telefon så länge.
Idag hade vi ansiktsbehandling, det var skönt. Haha nej men det är så himla kul att jag aldrig kan bete mig utan gör jämt så att Emma börjar garva när hon har mask på sig, det är svinkul tycker jag. Nu ska jag och mamma på ICA för att köpa mat och sen ska jag duscha. Idag är en bra dag, även fast jag känner mig gosig och alone.. Haha fan, ibland lever man ett hårt liv, men det är bara att göra det bästa av det! KLEM♥♥

Kommentarer
J

Nu är jag här igen...till din förtvivlan kanske? Iallafall, "gosig och alone" lät ju rätt så inbjudande på något vis. :) Och slutligen, trevlig bild! Kram

2012-05-08 @ 20:46:51
Charlie

Svar: Haha kul att du är tillbaka ;) Haha ja men visst gjorde det? Kram

2012-05-09 @ 16:00:00
URL: http://encheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0