If I told you my secrets, you'd never look at me the same again.

© SKJUUUT MIG I HUVUDET VAD DÅLIGT DET GICK!!!

Hej!
Som ni kanske förstår gick provet inte riktigt som jag hade hoppats på... Men vem kan kräva något annat när jag börjar dagen med att försova mig, stressa som en idiot och för att sen sitta och skriva ett MATTE prov från nio till två. Meeeeeen, jag får göra det bästa av situationen helt enkelt!
Nu ligger jag hemma och chillar, vi fick fett fint väder idag, är så himla glad över det! Äntligen!! Men snart ska jag klä på mig träningskläder för att möta upp tjejerna. Hoppas på mer träning idag än vad det blev igår, höhö.. KLEM ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0