If you can make a girl laugh, you can make her do anything.

image description
© Ur min iPhonelins från denna soliga dag!

Hej!!
Hade en otroligt underbar grillkväll igår, har fortfarande kvar massa lyckokänslor i magen. Kind of. Spontant är alltid bäst har jag lärt mig nu! Idag ringde jag Freddo och sen hängde vi på stan hela dagen, fick heliumballonger och spelade in en svinkul video. Vi åt glass två gånger och munkar. Mat är bäst! Nu äter jag godis och kollar på Eurovision, hejar väl på Sverige men tycker inte att någon var speciellt bra.. Synd. Haha åh, det kan hända att jag dygnade så att jag inte har sovit på cirka 40 timmar för jag är jättetrött men överspeedad. Så nu avslutar jag detta inlägg. Fred ut! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0