It's not how good you are, it's how good you want to be.

© When it feels like the lyrics to the song you're listening to were written just for you.

HEEEEEEEEEEJ!
SÅ JÄVLA LYCKLIG!!!!!! När jag kom hem från träningen låg min nya, älskade iPhone på min säng. Lyckan blev dock kortvarig då jag måste in till stan och klippa mitt simkort innan jag kan börja använda den, men det är lätt fixat. Så imorgon kväll typ, är jag iPhonare igen! Så jävla skönt.
Nu har jag kollat på hockeyn, fan vad vi krossar. Nu tar vi Kanada på fredag också! Imorgon är det en stor dag, för MANGEMAKERS NYA LÅT SLÄPPS! Vill du se den först? Kolla då på Kanal 5/Vakna med the voice imorgon klockan 07.30!! Gissa vem som kommer sitta bänkad? ;) KLEMKLEM♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0