Lights will guide you home and ignite your bones, and i will try to fix you.

© Ta mig tillbaka till vääärmen!

Godkväll (natt)!
Har haft en väldigt trevlig dag faktiskt. Tog sovmorgon, chillade framför teven och på ICA Maxi, firade Brynäs 100-års jubileum med tårta och såg Dancehalls vårshow med världens bästa Tova! Och när jag kom hem så satte jag på min "stora" laptop och har spelat Sims sen dess. Haha åh, när man väl börjar är det omöjligt att sluta... Så jävla roligt. Så nu ska jag sitta här tills jag däckar och imorgon är det mer chill på schemat. Godnatt! ♥

Kommentarer
Tova

Världens bästa Charlie!

2012-05-13 @ 20:47:56
URL: http://tovahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0