No matter how strong a girl is, she has a weak point. And sometimes, all she needs is a hug.

© Någon mer än jag som ÄLSKAR att göra duckface på bilder? Kan inte sluta, haha...

Heeeej!
Hade heldag med massage idag men gick till mamma klockan ett för att käka ipren osv. Hade så sjukt ont i ryggen, orkar nästan inte det här något mer.. Vill bara bli bra. I alla fall, sen åkte vi på bilbesiktning och Sammy gick igenom felfritt!
Nu ligger jag och fläskar i soffan med min köttbullepastasallad, kollar BB live och ska snart gå och diska tänkte jag. Sen har jag planerat att måla mina naglar och kolla BB sändningen och sova. Ganska skön kväll! ♥♥

Kommentarer
sari

Haha du är ju knäpp challe... OFC lever jag liksom!!

jasså, du såg det allt! joddååååå, jag ska slänga upp några bilder sådär! ikväll om du har tur..

uscha för din rygg.. hoppas det blir bättre snart! men skönt att du kommer få en ny mobil! puss!

2012-05-08 @ 21:29:55
URL: http://londonblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0