Stay strong, there's always a rainbow after every storm.

© You hurt me once, I hurt you twice.

Tjeeeeenis!
Är så jävla arg. Min. Kamera. Vägrar. Slå. På!!!!!!! :@ Jag som känner stort behov av att fota och tänka på något annat kan inte göra det eftersom att den verkar vara trasig.. Ska hem till mamma ikväll och ladda upp den och se om det händer något.
När jag vaknade imorse kändes det som att jag skulle DÖ för att jag hade så ont i ryggen. Kom i alla fall iväg på skolan och var kvar hela dagen, trots ständig smärta. Haha verkar det som att mycket går bra just nu eller? Hörs när livet (eller kameran) mår bättre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0