Telling someone how you feel is honestly the hardest shit ever.

© En skön studentbild och sen lite Jamtlibilder.

Tjenis!
Tog en break igår, hann inte och var helt enkelt för trött. Idag har jag chillat på skolan, målat naglarna osv, sen åkte jag med momma på Jamtli! Vi kollade på gamla hus och djur tills det började regna på oss och vi gick in och åt pannkakor. Nu är jag hemma en snabbis för att packa osv, sen ska momma åka till tåget och jag ska hem med lite saker till pappa. Ikväll står grillning med lite sköna människor men jag börjar bli lite orolig för vädret men alla säger att det ska ordna upp sig så jag litar väl på dom! KLEM ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0