Tonight, we're young so let's set the world on fire.










© Åt min efterlängtade sub och hittade feta partyinställningen på systemisen. 

Tjenis!
Har haft en otroligt underbar helg med världens finaste, bästa vänner. Vi har röjt Stockholms gator, shoppat, ätit god mat, varit på Gröna Lund och sett LMFAO! Världens bästa. Dock har jag fått massa käppar i hjulet; har dragit på mig ryggproblem så jag har haft ständigt ont, lagat min telefon för 900 spänn och tjugofyra timmar senare SNOR en jävla idiot den så nu är jag telefonlös. Vår underbara helg slutade alltså i tårar och en halv ångestattack. Skönt!
Nu ska jag kolla klart på Big brother, tröstäta och sen lägga mig i sängen och gråta. Kommer inte över min jävla telefon. Den var mitt allt. Jävla fattiga idioter som inte kan köpa en egen telefon. Klart slut.

Kommentarer
Vorne

fan vilka charmiga bilder alltså! :D <3

2012-05-07 @ 20:17:11
URL: http://vornes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0